Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34417
Назва: Аналіз можливостей бренд-менеджменту підприємства
Інші назви: Analyzing the brand management capabilities of the enterprise
Автори: Касьяненко, Катерина Миколаївна
Ключові слова: бренд
brand
брендинг
бренд-менеджмент
імідж
стиль
продукт
торгова марка
можливості
загрози
розвиток
branding
brand management
image
style
product
trademark
opportunities
threats
development
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Луцьк : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Касьяненко, К.М. Аналіз можливостей бренд-менеджменту підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент (освітня програма «Менеджмент») / Касьяненко Катерина Миколаївна. – Луцьк : ДонНТУ, 2023. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі вивчено сутність брендингу та бренд-менеджменту підприємства, механізм формування бренд-орієнтованого менеджменту підприємств, методичні основи аналізу можливостей бренд-менеджменту, проаналізовано можливості бренд-менеджменту підприємства, розроблено пропозиції щодо розвитку можливостей бренд-менеджменту підприємства. The essence of branding and brand management of the enterprise, the mechanism of formation of brand-oriented management of enterprises, methodical bases of analysis of possibilities of brand management are studied, the possibilities of brand management of the enterprise are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34417
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Б_МЕНз-19_Касьяненко К.М..pdf5,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.