Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34304
Назва: Імідж банку: фактори, що його формують
Автори: Придатько, Елла Миколаївна
Янченко, Анна
Дата публікації: 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34304
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янченко А. - Тези.docx68,35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.