Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСервачак, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorРоманій, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-05-17T09:35:22Z-
dc.date.available2023-05-17T09:35:22Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationСервачак О.В. До проблеми самопізнання та професійного самовизначення студентської молоді / О.В. Сервачак, С.М. Романій // Психологія життєвого простору сучасної молоді: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27.11.2021 р. – Рівне РДГУ, 2021 р. – С. 117-123uk_UK
dc.identifier.issn2518-7503-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34254-
dc.description.abstractСучасне українське суспільство, яке характеризується соціально- політичною напруженістю та нестабільністю, викликає у молоді невпевненість в майбутньому, розхитує внутрішні орієнтири, погіршує стан психологічного та фізичного здоров’я, загострює проблему самовизначення та самореалізації. Нами було проаналізовано низку останніх досліджень з проблеми соціалізації особистості, самопізнання та самовизначення, розглянуто засоби та підходи активізації цих процесів. Розглянувши досвід науковців, ми зрозуміли, що сучасна українська психологічна наука розглядає самовизначення як один з аспектів соціалізації особистості, актуальну соціально-психологічну проблему формування свідомості, способу життя людини, яке потребує більшого теоретичного та практичного вивчення. Навчальний процес вищої школи може стати важливим етапом формування багатьох цінних навичок «в спілкуванні» зі своїм внутрішнім світом. Тому, нами було проведено опитування учнів школи та студентів закладу вищої освіти з метою дослідити взаємозв’язок, взаємовплив навчального процесу вищої школи та процесів особистісного самопізнання, самоусвідомлення та самовизначення молоді, окреслити можливості створення сприятливого, мотивуючого та стимулюючого освітнього простору. Після вивчення результатів, нами було визначено, що підвищення ступеня самостійності студентів є закономірним, пов’язаним зі зміною життєвих обставин. Обізнаність та здатність приймати рішення, планувати своє професійне життя знаходяться на середньому та низькому рівнях. А це свідчить про те, що навчання на перших курсах університету не вплинуло на зростання внутрішньої професійної готовності. Тому виникає потреба у цілеспрямованій роботі з навчання та розвитку компонентів кар’єрної готовності серед молоді. В сучасному процесі перегляду підходів до підготовки спеціалістів у закладах вищої освіти, постановки нових завдань, пошуку оптимальних моделей та педагогічних, технічних, соціальних засобів їх ефективного втілення важливо приділити особливу увагу саме особистісному та професійному самовизначенню. В ході дослідження ми впевнились, що саме студентські роки можуть стати важливим життєвим ресурсом, етапом становлення особистості як суб’єкта побудови життєвої траєкторії, її реалізації за умови створення сприятливих умов для самопізнанняuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ: ДВНЗ Доннтуuk_UK
dc.subjectсамореалізаціяuk_UK
dc.subjectсамовизначенняuk_UK
dc.subjectпсихологічна стійкістьuk_UK
dc.subjectмотивуючий освітній простірuk_UK
dc.subjectпрофесійна зрілістьuk_UK
dc.titleДо проблеми самопізнання та професійного самовизначення студентської молодіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Рівне.pdf321,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.