Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-27T09:43:32Z-
dc.date.available2023-04-27T09:43:32Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationМізіна О.В. Інтернет-інструменти брендингу // Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електроннийресурс] : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ,14 берез. 2023 р.) / відп. ред. А. Мазаракі. – Київ : Держ.торг.-екон. ун-т, 2023. – С. 229-243uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34217-
dc.description.abstractТермін «бренд» має багато різних трактувань, але у будь-яком випадку – це щось особливе, що визначає його сутність. Створення брендів та їх розвиток тісно пов’язаний з комунікаціями, які дозволяють активізувати увагу споживачів, як існуючих, так і потенційних. Тому використання новітніх інформаційних технологій включно з інтернет-маркетингом, у тому числі й в сфері брендингу, зараз набагато в чому визначає ефективність маркетингової діяльності компаній. Вивчення доцільності використання різних інструментів інтернет-маркетингу дозволяє уникнути зайвих іміджевих та фінансових втрат, що обумовлює актуальність даного напряму дослідженьuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherКиїв : Держ. торг.-екон. ун-тuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectелектронна комерціяuk_UK
dc.subjectінструменти інтернет-маркетингуuk_UK
dc.subjectпросування товарівuk_UK
dc.subjectтрафікuk_UK
dc.subjectmarketing communicationsuk_UK
dc.subjecte-commerceuk_UK
dc.subjectinternet marketing toolsuk_UK
dc.subjectproduct promotionuk_UK
dc.subjecttrafficuk_UK
dc.titleІнтернет-інструменти брендингуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка КНТЕУ_ Мізіна (витяг).pdf579,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.