Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33916
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ходакова, Ілона Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T08:45:18Z | - |
dc.date.available | 2023-03-22T08:45:18Z | - |
dc.date.issued | 2022-05 | - |
dc.identifier.citation | Ходакова, І.С. Управління закладом освіти в умовах пандемії : випускна кваліфікаційна робота … магістр : 073 Менеджмент (спеціалізація «Менеджмент та бізнес-адміністрування») / Ілона Сергіївна Ходакова. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2022. – 124 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33916 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто аспекти управління закладами освіти в умовах пандемії та карантинних обмежень. Робота виконана на базі управління освіти Костянтинівської міської ради. У процесі роботи досліджено теоретичні засади менеджменту освіти; розглянуто специфіку освітніх реформ, їх вплив на систему управління закладами освіти та особливості реалізації принципів і методів управління закладами освіти в умовах пандемії. Моніторинг стану діяльності закладів освіти здійснювався шляхом аналізу законодавчого забезпечення менеджменту закладу освіти; вивчення стану та перспективи функціонування освітніх закладів, враховуючи зарубіжний досвід менеджменту освіти. Проведено SWOT- аналіз освітньої діяльності закладів освіти для з’ясування позитивних і негативних аспектів умов, досягнень і недоліків під час дистанційного навчання. Надано рекомендації з підвищення ефективності інструментарію управління закладом освіти. Зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення якістю управління освітніми закладами в умовах пандемії. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Луцьк: ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Бізнес-адміністрування; | - |
dc.subject | менеджмент | uk_UK |
dc.subject | management | uk_UK |
dc.subject | пандемія Covid-19 | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | якість освіти | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | ефективність системи менеджменту | uk_UK |
dc.subject | управління якістю менеджменту | uk_UK |
dc.subject | реформування освіти | uk_UK |
dc.subject | модернізація | uk_UK |
dc.subject | трансформація системи освіти | uk_UK |
dc.subject | Covid-19 pandemic | uk_UK |
dc.subject | education | uk_UK |
dc.subject | education quality | uk_UK |
dc.subject | distance learning | uk_UK |
dc.subject | efficiency of management system | uk_UK |
dc.subject | management of quality of management | uk_UK |
dc.subject | education reform | uk_UK |
dc.subject | modernization | uk_UK |
dc.subject | education system transformation | uk_UK |
dc.title | Управління закладом освіти в умовах пандемії | uk_UK |
dc.title.alternative | Management of educational institution in the conditions of pandemic | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" ЕГФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022_М_МБАзм-20_Ходакова І.С.pdf | 1,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.