Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрук, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2023-03-21T10:18:17Z-
dc.date.available2023-03-21T10:18:17Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationДмитрук, Д.О. Управління рекламною діяльністю підприємства в умовах бізнес-середовища: випускна кваліфікаційна робота ... магістр : 073 Менеджмент (спеціалізація «Менеджмент та бізнес-адміністрування») / Дмитро Олександрович Дмитрук. - Луцьк, 2022. – 108 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33906-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність рекламної діяльності підприємства в умовах бізнес-середовища, надано характеристики методів управління рекламною діяльністю підприємства та досліджено особливості сучасних методів. На підставі аналізу фактичного стану рекламної діяльності визначеного підприємства в умовах бізнес середовища та її ефективності розроблено проект заходів щодо вдосконалення відповідної реклами та надано розрахунок планованих ефектів від впровадження вдосконалень. The essence of advertising activity of the enterprise in the conditions of business environment is investigated in the work, the characteristics of methods of management of advertising activity of the enterprise are given and features of modern methods are investigated. Based on the analysis of the actual state of advertising activities of a particular enterprise in the business environment and its effectiveness, a draft of measures to improve the relevant advertising and calculated the planned effects of the implementation of improvements.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesБізнес-адміністрування;-
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectуправління рекламоюuk_UK
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UK
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UK
dc.subjectметодиuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectудосконаленняuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectadvertising managementuk_UK
dc.subjectbusiness environmentuk_UK
dc.subjectadvertising activitiesuk_UK
dc.subjectmethodsuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectimprovementuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства в умовах бізнес-середовищаuk_UK
dc.title.alternativeManagement of advertising activities of the enterprise in the business environmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_М_МБАзм-20_Дмитрук Д.О..pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.