Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравльов, Ігор Сергійович-
dc.date.accessioned2022-07-11T10:52:40Z-
dc.date.available2022-07-11T10:52:40Z-
dc.date.issued2022-07-
dc.identifier.citationЖуравльов, І.С. Розробка електронного пристрою моніторингу структури металу залізничних рейок : випускна кваліфікаційна робота… бакалавр 171 Електроніка / І.С. Журавльов. – Луцьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2022. – 58 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua #10.1.0.70/jspui/handle/123456789/33737-
dc.description.abstractПід час аналізу методів акустичного визначення структури матеріалу для дослідження поверхневого стану головки залізничних рейок запропоновано застосовувати акустичні шуми та визначати швидкість розповсюдження релеєвських хвиль, тому що цей метод має найбільшу величини чутливості щодо зміни інформативних параметрів вимірювального контролю. Під час експлуатації залізничних рейок має місце зниження їх властивостей завдяки зношенню головки, а також утворенню дефектів на поверхні та всередині сталі. Розроблений електронний пристрій вимірювання швидкості розповсюдження релеєвських і об'ємних ультразвукових хвиль, які діють у двох напрямках, що є взаємно-перпендикулярними, дозволяє ідентифікувати анізотропну властивість сталі залізних рейок. У розробленому пристрої реалізовано спосіб визначення рівня шумової складової в об'єкті вимірювального контролю, який дозволяє компенсувати якість акустичного контакту. Це дозволить збільшити точність результатів вимірювання завдяки застосуванню рівня пролаза релеєвської хвилі та не потребує доступу до протилежної грані об'єкта вимірювального контролю. Розроблено методику визначення швидкості розповсюдження релеєвських ультразвукових хвиль зі застосуванням еталону СО-2 та кореляційної залежності між формами вимірювальних вихідних сигналів перетворювача.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesЕлектроніка;-
dc.subjectзалізнична рейкаuk_UK
dc.subjectдефектuk_UK
dc.subjectультразвукове коливанняuk_UK
dc.subjectвимірюванняuk_UK
dc.subjectрівеньuk_UK
dc.subjectшумова складоваuk_UK
dc.subjectкомпенсаціяuk_UK
dc.subjectякість контактуuk_UK
dc.titleРозробка електронного пристрою моніторингу структури металу залізничних рейокuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_б_ЕЛТп19_Журавльов_ІС (1)+В+Л+Ш+Д.pdf2,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.