Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСервачак, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorПридатько, Е. М.-
dc.contributor.authorПридатько, С. П.-
dc.date.accessioned2022-01-25T17:38:55Z-
dc.date.available2022-01-25T17:38:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33553-
dc.description.abstractУ статті узагальнено результати вивчення проблеми професійного та особистісного самовизначення, досліджено рівень готовності школярів та студентів здійснювати професійний вибір. Запропоновано комплексний підхід вирішення проблеми шляхом реалізації інформаційного, діагностично-консультативного та розвиваючого підходів.uk_UK
dc.publisherЗбірник «Наукові праці Вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет». Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія»№ 1 (24), 2019uk_UK
dc.subjectособистісне та професійне самовизначення, самопізнання, професiйна пiдготовка, молодіжне безробіття, професійна зрілість.uk_UK
dc.titleВплив освітнього простору ЗВО на професійний та особистісний розвиток студентської молодіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31..pdf164,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.