Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33416
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДяченко, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2021-11-24T10:51:13Z-
dc.date.available2021-11-24T10:51:13Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33416-
dc.description.abstractВ сучасних умовах вища школа переживає глибоку кризу системного характеру. Науковці звертають увагу на зовнішні і внутрішні ризики в її розвитку. Боротьба двох освітніх технологій: суієнтично - технократичної і гуманістичної, - підриває духовний фундамент освіти.uk_UK
dc.publisherФеномен української інтелігенції в контексті глобальних трансформацій: Матеріали Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції (09-10.04.2020 р.) - С.79-82uk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectшколаuk_UK
dc.subjectінтелігенціяuk_UK
dc.subjectстатусuk_UK
dc.titleПроблема визначення соціального статусу інтелігенції в сучасному суспільствіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра философии

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка.pdfВ сучасних умовах вища школа переживає глибоку кризу системного характеру. Науковці звертають увагу на зовнішні і внутрішні ризики в її розвитку. Боротьба двох освітніх технологій: суієнтично - технократичної і гуманістичної, - підриває духовний фундамент освіти.2,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.