Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33416
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяченко, Наталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T10:51:13Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T10:51:13Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33416 | - |
dc.description.abstract | В сучасних умовах вища школа переживає глибоку кризу системного характеру. Науковці звертають увагу на зовнішні і внутрішні ризики в її розвитку. Боротьба двох освітніх технологій: суієнтично - технократичної і гуманістичної, - підриває духовний фундамент освіти. | uk_UK |
dc.publisher | Феномен української інтелігенції в контексті глобальних трансформацій: Матеріали Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції (09-10.04.2020 р.) - С.79-82 | uk_UK |
dc.subject | освіта | uk_UK |
dc.subject | школа | uk_UK |
dc.subject | інтелігенція | uk_UK |
dc.subject | статус | uk_UK |
dc.title | Проблема визначення соціального статусу інтелігенції в сучасному суспільстві | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра философии |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірка.pdf | В сучасних умовах вища школа переживає глибоку кризу системного характеру. Науковці звертають увагу на зовнішні і внутрішні ризики в її розвитку. Боротьба двох освітніх технологій: суієнтично - технократичної і гуманістичної, - підриває духовний фундамент освіти. | 2,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.