Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33229
Назва: «Методи теорії ігор в ігрових додатках»
Інші назви: «Математичні основи теорії ігор» підготовки студентів освітнього рівня «магістр»
Автори: Дмитрієва, О.А.
Ключові слова: Модель
Гра
Теорія ігор
Математичні методи
Стратегія
Метод
Дата публікації: 2018
Видавництво: ДонНТУ
Короткий огляд (реферат): Навчальний модуль «Методи теорії ігор в ігрових додатках» дисципліни «Математичні основи теорії ігор» входить до дисциплін підготовки студентів освітнього ступеня «магістр» спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за спеціалізацією «Програмне забезпечення мультимедійних систем для ігрових додатків», яка впроваджена в рамках виконання гранту Еразмус+ 561728-EPP-1-2015-1- ES-EPPKA2-CBHE-JP «GameHub: Співробітництво між університетами та підприємствами в сфері гральної індустрії в Україні»
Опис: В рамках виконання гранту Еразмус+ 561728-EPP-1-2015-1- ESEPPKA2-CBHE-JP «GameHub: Співробітництво між університетами та підприємствами в сфері гральної індустрії в Україні» в Донецькому національному технічному університеті впроваджена підготовка студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за спеціалізацією «Програмне забезпечення мультимедійних систем для ігрових додатків».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33229
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дмитрієва_МОТІ_2018_бібл.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.