Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32973
Назва: Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємства
Інші назви: Management of marketing activities of a commercial enterprise
Автори: Костюк, Дмитро Євгенійович
Ключові слова: маркетинг
marketing
маркетингова діяльність
організація маркетингової діяльності
цінова політика
витрати
обсяг продажів
конкурентоспроможність
marketing activities
organization of marketing activities
pricing policy
costs
sales volume
competitiveness
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Костюк, Д.Є. Управління маркетинговою діяльністю торговельного підприємства : випускна кваліфікаційна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Костюк Дмитро Євгенійович. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – 73 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуті теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності; вивчено маркетингове середовище торговельного підприємства; проведено аналіз і надано оцінку виробничо-господарської діяльності; розроблені заходи удосконалення організації маркетингової діяльності торговельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32973
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-Диплом Костюк Д.Є..pdf719,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.