Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32842
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піскурська, Ганна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T12:31:32Z | - |
dc.date.available | 2021-05-12T12:31:32Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.citation | Піскурська, Г.В. Задоволеність студентів якістю дистанційного навчання під час карантину / Г.В. Піскурська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Сєвєродонецк: СНУ ім В. Даля, 2020. – Т. 98. - № 5. – С. 196-203.- Бібліогр.: 9 назв. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32842 | - |
dc.description.abstract | На даний момент системи освіти в усьому світі вживають заходів щодо організації навчального процесу в умовах пандемії коронавируса (COVID-19). В умовах глобального карантину дистанційне навчання стало одним зі складних випробувань і для системи вищої освіти в Україні. Екстрений перехід на дистанційне навчання пов’язаний з проблемами, обумовленими недостатнім технічним оснащенням, відсутністю або слабкою підготовкою як педагогів, так і студентів до роботи в нових умовах. Одночасно, новий формат навчання надає широкий спектр можливостей і перспектив для зміни і вдосконалення освітніх систем. Подана стаття присвячена виявленню факторів, що впливають на рівень задоволеності студентів якістю дистанційної підтримки в умовах карантину. За результатами аналізу проведеного онлайн-опитування виявлено низку переваг і недоліків, які впливають на ефективність і результативність дистанційного навчання: організаційно-педагогічні, інформаційно-технологічні, психологічні. Визначено, що основними перевагами дистанційного навчання є гнучкість і мобільність освітньої діяльності; можливість отримувати навчальний матеріал різними засобами комунікації; розвиток мотивації і самостійності у навчанні. До недоліків, які впливають на якість дистанційного навчання, належать: неможливість повноцінної комунікації із викладачем; зростання рівня навчального навантаження; складнощі з технічним забезпеченням і доступом до мережі Інтернет; недостатня самоорганізація. Зроблено висновок, що процес впровадження дистанційної форми навчання в умовах карантину перебуває на стадії становлення і потребує застосування світового досвіду, використання прогресивних технологій дистанційної освіти, отримання зворотного зв’язку від здобувачів і викладачів. Подальші дослідження полягатимуть у створенні сприятливих умов для розвитку стану готовності особистості до використання інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Видавництво СНУ ім. В. Даля | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | якість освіти | uk_UK |
dc.subject | опитування | uk_UK |
dc.subject | зворотний зв’язок | uk_UK |
dc.title | Задоволеність студентів якістю дистанційного навчання під час карантину | uk_UK |
dc.title.alternative | STUDENTS’ SATISFACTION IN QUALITY OF DISTANCE EDUCATION DURING QUARANTINE | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Piskurska.pdf | 468,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.