Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскурська, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2021-05-12T06:40:32Z-
dc.date.available2021-05-12T06:40:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПіскурська, Г. В. Технологія онлайн-оцінювання якості викладання дисциплін / Г. В. Піскурська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Сєвєродонецк: СНУ ім. В. Даля, 2020. – Т. 94. - № 1. – С. 192-201.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32840-
dc.description.abstractУ статті висвітлено актуальне питання залучення студентів до оцінювання якості діяльності викладача, оскільки саме зараз ЗВО запроваджують технології систематичного вивчення думки студентів про якість викладання і розробляє механізми прийняття управлінських рішень на цій основі. Автором представлено технологію моніторингу якості викладання дисциплін у ЗВО на основі онлайн-анкетування студентів. Надано детальну характеристику етапів, які необхідно пройти для її реалізації на внутрішньоуніверситетському рівні: уточнення суб’єктів оцінювання, визначення змісту моніторингу, вибір діагностичного інструментарію, планування термінів проведення анкетування, його організація, обробка результатів і прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості викладання в університеті. В якості діагностичного інструментарію моніторингу запропоновано використовувати такий метод опитування, як онлайн-анкетування за допомогою сервісу GoogleForms. Описано специфіку розробки анкети з метою вивчення рівня задоволеності студентів якістю викладання у ЗВО, визначені її структурні елементи: звернення до респондента, інформація про організаторів опитування, мета моніторингу, інструкція, об’єкти моніторингу, пропозиції респондента щодо поліпшення якості викладання в університеті. Параметрами оцінки об’єктів моніторингу обрані закриті висловлювання з якісно-кількісними оціночними шкалами, що виражають різний ступінь згоди, а також відкриті питання, які надають можливість студенту висловити свою точку зору. Зроблено висновок, що онлайн-анкетування є дієвим інструментом внутрішнього моніторингу якості освіти в ЗВО в контексті подальшого прийняття більш ефективних управлінських рішень.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherВидавництво СНУ ім. В. Даляuk_UK
dc.subjectякість освітиuk_UK
dc.subjectмоніторингuk_UK
dc.subjectопитуванняuk_UK
dc.subjectонлайн-анкетаuk_UK
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНuk_UK
dc.title.alternativeTHE TECHNOLOGY OF TEACHING QUALITY ONLINE ASSESSMENTuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Piskurska-22.05.2020.pdf614,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.