Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32840
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Піскурська, Ганна Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-12T06:40:32Z | - |
dc.date.available | 2021-05-12T06:40:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Піскурська, Г. В. Технологія онлайн-оцінювання якості викладання дисциплін / Г. В. Піскурська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць. – Сєвєродонецк: СНУ ім. В. Даля, 2020. – Т. 94. - № 1. – С. 192-201. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32840 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено актуальне питання залучення студентів до оцінювання якості діяльності викладача, оскільки саме зараз ЗВО запроваджують технології систематичного вивчення думки студентів про якість викладання і розробляє механізми прийняття управлінських рішень на цій основі. Автором представлено технологію моніторингу якості викладання дисциплін у ЗВО на основі онлайн-анкетування студентів. Надано детальну характеристику етапів, які необхідно пройти для її реалізації на внутрішньоуніверситетському рівні: уточнення суб’єктів оцінювання, визначення змісту моніторингу, вибір діагностичного інструментарію, планування термінів проведення анкетування, його організація, обробка результатів і прийняття управлінських рішень щодо поліпшення якості викладання в університеті. В якості діагностичного інструментарію моніторингу запропоновано використовувати такий метод опитування, як онлайн-анкетування за допомогою сервісу GoogleForms. Описано специфіку розробки анкети з метою вивчення рівня задоволеності студентів якістю викладання у ЗВО, визначені її структурні елементи: звернення до респондента, інформація про організаторів опитування, мета моніторингу, інструкція, об’єкти моніторингу, пропозиції респондента щодо поліпшення якості викладання в університеті. Параметрами оцінки об’єктів моніторингу обрані закриті висловлювання з якісно-кількісними оціночними шкалами, що виражають різний ступінь згоди, а також відкриті питання, які надають можливість студенту висловити свою точку зору. Зроблено висновок, що онлайн-анкетування є дієвим інструментом внутрішнього моніторингу якості освіти в ЗВО в контексті подальшого прийняття більш ефективних управлінських рішень. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Видавництво СНУ ім. В. Даля | uk_UK |
dc.subject | якість освіти | uk_UK |
dc.subject | моніторинг | uk_UK |
dc.subject | опитування | uk_UK |
dc.subject | онлайн-анкета | uk_UK |
dc.title | ТЕХНОЛОГІЯ ОНЛАЙН-ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН | uk_UK |
dc.title.alternative | THE TECHNOLOGY OF TEACHING QUALITY ONLINE ASSESSMENT | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Piskurska-22.05.2020.pdf | 614,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.