Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПостернак, Катерина В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2020-07-10T08:33:09Z-
dc.date.available2020-07-10T08:33:09Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.citationПостернак К.В. Організаційно-правові аспекти удосконалення роботи із зверненнями громадян : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 281 Публічне управління та адміністрування / Постернак Катерина В'ячеславівна. – Покровськ, 2020. – 128 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32093-
dc.description.abstractРобота являє собою комплексне дослідження, в якому здійснено науковий аналіз звернень громадян як конституційно-правового інституту. Розкривається практика створення і функціонування міждержавних інститутів захисту прав людини і його основних свобод, діяльності зарубіжних і українських органів виконавчої влади з розробки та використання організаційно-правових форм, спрямованих на забезпечення реалізації права громадян на звернення.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectзвернення громадянuk_UK
dc.subjectуправління державоюuk_UK
dc.subjectправа громадянuk_UK
dc.subjectінститут зверненняuk_UK
dc.titleОрганізаційно-правові аспекти удосконалення роботи із зверненнями громадянuk_UK
dc.title.alternativeOrganizational and Legal Aspects of Improving Work with Citizens' Appealsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ІПО

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Постернак ДС-20-17.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.