Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T11:00:47Z-
dc.date.available2020-06-22T11:00:47Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М.М Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. праць. – Покровськ, 2016. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 1-2 (18-19). – С. 65-72. - Бібліогр.: 7 назв.uk_UK
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986-
dc.description.abstractУ статті визначено основні особливості організації роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів, яка ґрунтується на інноваційних підходах та теоретичних засадах педагогічної підтримки обдарованих дітей. Наведено та проаналізовано статистичні дані щодо кількості учнів ліцеїв, гімназій, колегіумів та інших загальноосвітніх навчальних закладів та їхньої участі у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, результати яких є одним із критеріїв ефективності роботи загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими учнями.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДВНЗ «Донецький національний технічний університет»uk_UK
dc.subjectобдарованістьuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UK
dc.subjectліцейuk_UK
dc.subjectгімназіяuk_UK
dc.subjectколегіумuk_UK
dc.subjectолімпіадаuk_UK
dc.titleРоль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітейuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_педагогіка_18-19_2016.pdf455,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.