Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кабанець, Марина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-22T11:00:47Z | - |
dc.date.available | 2020-06-22T11:00:47Z | - |
dc.date.issued | 2020-06 | - |
dc.identifier.citation | Кабанець М.М Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. праць. – Покровськ, 2016. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 1-2 (18-19). – С. 65-72. - Бібліогр.: 7 назв. | uk_UK |
dc.identifier.issn | 2077-6780 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31986 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено основні особливості організації роботи ліцеїв, гімназій та колегіумів, яка ґрунтується на інноваційних підходах та теоретичних засадах педагогічної підтримки обдарованих дітей. Наведено та проаналізовано статистичні дані щодо кількості учнів ліцеїв, гімназій, колегіумів та інших загальноосвітніх навчальних закладів та їхньої участі у IV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, результати яких є одним із критеріїв ефективності роботи загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими учнями. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» | uk_UK |
dc.subject | обдарованість | uk_UK |
dc.subject | обдаровані школярі | uk_UK |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk_UK |
dc.subject | ліцей | uk_UK |
dc.subject | гімназія | uk_UK |
dc.subject | колегіум | uk_UK |
dc.subject | олімпіада | uk_UK |
dc.title | Роль і місце ліцеїв, гімназій та колегіумів у педагогічній підтримці обдарованих дітей | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_педагогіка_18-19_2016.pdf | 455,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.