Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T10:51:29Z-
dc.date.available2020-06-22T10:51:29Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М.М Роль лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів східноукраїнського регіону / М.М. Кабанець // Наукова скарбниця освіти Донеччини : наук.-метод. журнал. – Краматорськ, 2018. - №1. – С. 108-112. – Бібліогр.: 9 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31984-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу результатів наукової творчості учених східноукраїнського регіону у світлі розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів. Висвітлено роль Інституту духовного розвитку людини та науково-дослідної лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку регіональної системи педагогічної підтримки; проаналізовано найбільш вагомі наукові доробки учених лабораторії.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаукова скарбниця освіти Донеччини. Науково-методичний журнал. Слов’янськ: Витокиuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UK
dc.subjectІнститут духовного розвитку людиниuk_UK
dc.subjectсхідноукраїнський регіонuk_UK
dc.titleРоль лабораторії «Творчий розвиток особистості» у розвитку педагогічної підтримки обдарованих школярів східноукраїнського регіонуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Макет НСД 1 2018.pdf1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.