Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T10:40:24Z-
dc.date.available2020-06-22T10:40:24Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М.М. Педагогічна підтримка обдарованих школярів: східноукраїнський досвід / М.М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. ст. – Сєвєродонецьк, 2019. - №2(89). – С. 107-117. – Бібліогр.: 4 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31983-
dc.description.abstractПедагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді є стратегічним напрямом освітньої політики України протягом останніх двох з половиною десятиліть. У Донецькій та Луганській областях протягом досліджуваного періоду склалися регіональні системи педагогічної підтримки обдарованих школярів. Становлення системи розпочалося на початку 1990-х років зі створення освітніх закладів нового типу. З появою регіональних програм система почала набувати цілісності та отримала поштовх для розвитку. У статті проаналізовано зміст перших програм розвитку обдарованості та висвітлено тенденції оновлення та удосконалення подальших та сучасних обласних програм. Визначено компоненти регіональної системи: об’єкт та суб’єкти підтримки, мета, зміст педагогічної підтримки, засоби педагогічної комунікації та умови ефективності педагогічної підтримки. Розкрито роль науковців та наукових установ Донецької та Луганської областей у розвитку регіональної системи педагогічної підтримки обдарованих школярів. Узагальнено практику педагогічної підтримки обдарованих школярів в умовах загальноосвітніх шкіл, яка ґрунтується на принципах індивідуалізації та диференціації. Одним із важливих шляхів реалізації регіональних програм було створення банків обдарованих дітей, які включали інформацію про школярів та їх наставників. Визначено основні форми підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Показана роль обласних інститутів післядипломної освіти та Інституту духовного розвитку людини Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля у забезпеченні педагогічної підтримки обдарованих школярів регіону.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjectобдарованістьuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectпедагогічна підтримка обдарованихuk_UK
dc.subjectсхідноукраїнський регіонuk_UK
dc.subjectрегіональні програмиuk_UK
dc.titleПедагогічна підтримка обдарованих дітей та молоді у регіональному виміріuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даля-89.pdf657,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.