Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T10:26:39Z-
dc.date.available2020-06-22T10:26:39Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М.М. Наступність педагогічної підтримки обдарованих школярів у комплексі «ліцей – заклад вищої освіти» / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. ст. – Покровськ, 2018. - Сер. Педагогіка, психологія і соціологія. -– № 1 (22). - С. 60-68. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31982-
dc.description.abstractУ статті узагальнено досвід забезпечення наступності педагогічної підтримки обдарованих школярів через взаємодію закладів нового типу для обдарованих школярів та закладів вищої освіти на прикладі ліцеїв Донецької області. Визначено принципи педагогічної підтримки обдарованих школярів в ліцеях та основні шляхи співпраці та реалізації принципу наступності в комплексах «профільний ліцей – заклад вищої освіти».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДВНЗ «Донецький національний технічний університет»uk_UK
dc.subjectобдарованістьuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectнаступністьuk_UK
dc.subjectліцейuk_UK
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UK
dc.titleНаступність педагогічної підтримки обдарованих школярів у комплексі «ліцей – заклад вищої освіти»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_педагогіка_22_2018.pdf385,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.