Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31981
Назва: Шляхи удосконалення педагогічної підтримки обдарованих школярів у регіональному освітньому просторі
Автори: Кабанець, Марина Миколаївна
Ключові слова: обдарованість
обдаровані школярі
педагогічна підтримка обдарованих
східноукраїнський регіон
Дата публікації: чер-2020
Видавництво: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Бібліографічний опис: Кабанець М.М. Шляхи удосконалення педагогічної підтримки обдарованих школярів у регіональному освітньому просторі / М.М. Кабанець // Наукові праці ДонНТУ : зб. наук. ст. – Покровськ, 2019. - Сер. Педагогіка, психологія і соціологія. -– № 1 (24). - С. 20-28. – Бібліогр.: 3 назв.
Короткий огляд (реферат): Система педагогічної підтримки обдарованих дітей та молоді, що склалася у східноукраїнському регіоні, довела свою ефективність протягом останніх трьох десятиліть. Теоретико-методологічний аналіз розвитку системи педагогічної підтримки обдарованих школярів у Донецький та Луганський областях дозволив розробити рекомендації, які націлені на різні рівні управління, щодо організації роботи з цією категорією дітей. Рекомендації сприятимуть удосконаленню роботи з означеною категорією та створенню ефективних регіональних систем педагогічної підтримки обдарованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31981
ISSN: 2077-6780
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_педагогіка_24_2019.pdf377,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.