Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T08:46:43Z-
dc.date.available2020-06-22T08:46:43Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М. М. Періодизація становлення педагогічної підтримки обдарованих школярів у східноукраїнському регіоні (кінець ХХ – початок ХХІ століть) / М. М. Кабанець // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2018. - 6(87). -– С. 58-68. – Бібліогр.: 11 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31974-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовані основні історичні періоди становлення та розвитку системи педагогічної підтримки обдарованих школярів у східноукраїнському регіоні. Періоди розмежовані на основі схожості рис та тенденцій розвитку педагогічної підтримки. Перший період (1990-1995 рр.) – становлення регіональної системи педагогічної підтримки: були створені перші спеціалізовані заклади освіти для обдарованих дітей, психологічна служба в системі освіти, посада вихователя-куратора та розроблені концептуальні засади роботи ліцеїв та гімназій. Другий період (1995-2004 рр.) – розвиток системи: сформувалася законодавча база (державні документи та регіональні програми), з’явились та поширились відділення МАН України, розширилась мережа ліцеїв та гімназій, було впроваджено курси для викладачів, посилилася роль інститутів післядипломної педагогічної освіти. Третій період (2004-2014 рр.) – стабілізація регіональної системи педагогічної підтримки: обдаровані діти Донеччини та Луганщини показували високі результати на олімпіадах, конкурсах, турнірах, в регіоні склалася наукова школа з дослідження обдарованості, продовжили розвиватися позашкільні заклади освіти, регіональні програми педагогічної підтримки обдарованих школярів дали поштовх появі аналогічних міських, районних та шкільних програм. Четвертий період (2014-2017 рр.) – період кризи та відновлення системи. Збройний конфлікт на сході України спричинив територіальні, правові, демографічні та організаційні зміни, які викликали необхідність пошуку нових локацій, ресурсів та підходів. До 2017 р. система поступово відновилася.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjectобдарованістьuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectрегіональна системаuk_UK
dc.subjectпедагогічна підтримка обдарованихuk_UK
dc.subjectперіодизаціяuk_UK
dc.titleПеріодизація становлення педагогічної підтримки обдарованих школярів у східноукраїнському регіоні (кінець ХХ – початок ХХІ століття)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даля-2018-6.pdf309,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.