Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоропаєва, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-06-15T11:26:57Z-
dc.date.available2020-06-15T11:26:57Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectхмарні ігриuk_UK
dc.subjectпрограмно-конфігурована мережаuk_UK
dc.titleВикористання підходу програмно-конфігурованих мереж для ігрових платформuk_UK
dc.typeReportuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКУ-2018-64-65.pdf117,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.