Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T13:55:03Z-
dc.date.available2020-03-14T13:55:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationVІI Міжнародна науково-практична конференція «Технології і процеси в гірництві та будівництві»ДНВЗ «23-25 квітня 2019р», м. Покровськuk_UK
dc.identifier.issnISSN 1999-981X-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31705-
dc.descriptionПроектування інтегрованого змісту навчання при викладанні Цивільної безпекиuk_UK
dc.description.abstractЗапропонована нова методика навчання дисциплін професійної підготовки майбутніх фахівців з цивільної безпеки, яка припускає вирішити проблему ізольованого вивчення окремих навчальних дисциплін шляхом проектування інтегрованого змісту навчання в дисциплінарно-модульній системі навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.subjectнавчальні дисципліни-
dc.subjectметодика навчання-
dc.subjectнавчальні знання-
dc.subjectсистема навчання-
dc.subjectінтегративно-модульний підхід-
dc.subjectпрофесійна компетентність-
dc.subjectцивільна безпекаuk_UK
dc.titleМетодичні проблеми професійної підготовки фахівців з "Цивільної безпеки" у вищих навчальних закладахuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationКостюченко М.П. Mетодичні проблеми професійної підготовки фахівців з “цивільної безпеки” у вищих навчальних закладах / М.П. Костюченко, А.В. Андрєєва // Технології і процеси в гірництві та будівництві : VІI Міжнародна науково-практична конференція ДНВЗ ДонНТУ 23-25 квітня 2019. - Покровськ, 2019. – С.5-11.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Методичні проблеми професійної.pdf2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.