Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T12:36:12Z-
dc.date.available2020-03-14T12:36:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31699-
dc.descriptionЗдійснена спроба застосувати ситуаційний підхід для опису та пояснення процесів навчання (динаміки дидактичної системи)uk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена сутності ситуаційного підходу в науці та можливостях його ефективного застосування у педагогічних дослідженнях. Висвітлені базові компоненти ситуаційного менеджменту та показана можливість їх адаптації до специфіки управління в педагогічних системах, а також пояснення механізму процесу навчання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№1(20)-
dc.subjectпедагогічна система-
dc.subjectситуація-
dc.subjectмодель-
dc.subjectситуаційний підхід-
dc.subjectнавчально-педагогічна ситуація-
dc.subjectуправління-
dc.subjectситуаційне управління-
dc.subjectефективність-
dc.subjectпроблема-
dc.subjectорганізаційна системаuk_UK
dc.titleСитуаційний підхід в науці та в педагогічних дослідженняхuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationКостюченко М. П. Ситуаційний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях / М. П. Костюченко // Наукові праці ДонНТУ. – Покровськ, 2017. - Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 1 (20). – С. 55 – 67.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст.Ситуац. підхід в наук.досл..pdf431,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.