Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31696
Назва: | Інформаційний підхід у науці та у педагогічних дослідженнях |
Автори: | Костюченко, Михайло Петрович |
Ключові слова: | система інформація знак сенс подія повідомлення ентропія властивість освіта навчання предметна галузь |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Серія/номер: | ;№1-2 (18-19) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена сутності інформаційного підходу в науці та можливостях його ефективного застосування в педагогічних дослідженнях. В історичному розрізі проаналізовані концепцій інформації. Показано, що при проектуванні навчального процесу потрібно враховувати основні властивості та характеристики навчальної інформації. |
Опис: | Аналіз інформаційного підходу в науці та в педагогічних дослідженнях |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31696 |
ISSN: | 2077-6780 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри ОП |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст.Інформ.підхід в наук. досл..pdf | 454,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.