Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T11:59:59Z-
dc.date.available2020-03-14T11:59:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31693-
dc.descriptionМатематичні методи опису дидактичних системuk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена системному аналізу педагогічної системи. Висвітлені динамічні ознаки вказаної системи, які реалізуються в процесах навчання. Розглянуті вербальні та формалізовані моделі управління (керування) педагогічними системами. Показано, що характер управління в педагогічній системі залежить від того, на якому етапі розвитку знаходиться система: еволюційному чи дивергентному.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries№2(17);-
dc.subjectпроцес навчання-
dc.subjectуправління-
dc.subjectзворотний зв'язок-
dc.subjectфункціонування-
dc.subjectрозвиток-
dc.subjectмодель-
dc.subjectпедагогічна системаuk_UK
dc.titleАналіз процесів у педагогічній системіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationКостюченко М. П. Аналіз процесів навчання у педагогічній системі / М. П. Костюченко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2015. - Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. - № 2 (17). – С. 78 - 90.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Аналіз процесів у ПС.pdf507 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.