Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКоробко, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2020-02-14T18:08:45Z-
dc.date.available2020-02-14T18:08:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (за міжнародною участю) «Публічне управління: проведення реформи в Україні»uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31536-
dc.description.abstractПитання прийняття підприємством рішень стратегічного характеру, розвитку його на довготермінову перспективу є основою стійкого функціонування будь-якої фірми. Процес формування стратегії є складовою безперервного процесу в менеджменті, що має відправною точкою визначення місії суб’єкту бізнесу, тобто його основного призначення (сенсу існування). Сучасна система менеджменту не лише повинна, а й зобов’язана, забезпечити розуміння місії кожним робітником на кожному організаційному рівні так, щоб вони підтримували її здійснення, причому найбільш ефективними діями та раціональними способами. Логіку руху до встановленої системи цілей та основної мети беззаперечно забезпечує саме стратегія.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherм. Покровськ, ДонНТУ, 2019. – С.58-61uk_UK
dc.subjectстратегія, управління, формування, види стратегій,системаuk_UK
dc.titleПитання формування напрямів стратегічного розвитку підприємствuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна, Коробко_Тези (ДонНТУ).pdf293,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.