Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-02-14T17:37:59Z-
dc.date.available2020-02-14T17:37:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально-методичним відділом ДонНТУ, Протокол № 6 від 28.01.2020 р.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31535-
dc.description.abstractКонспект лекцій містить теоретичний матеріал з дисципліни «Рекламний менеджмент» згідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУ, 2020. – 90 с.uk_UK
dc.subjectСутність і сфера рекламного менеджменту, дослідження рекламного ринку, медіапланування, корпоративна репутаціяuk_UK
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни «Рекламний менеджмент» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування»uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Конспекти лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рекл. менедж. (лек.) -Мізіна-затв..pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.