Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31475
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скирда, Алла Євгенівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-29T06:24:21Z | - |
dc.date.available | 2020-01-29T06:24:21Z | - |
dc.date.issued | 2018-12 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31475 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | соціально-педагогічної підтримка | uk_UK |
dc.subject | інтелектуальний потенціал | uk_UK |
dc.subject | соціально-педагогічна система підтримки | uk_UK |
dc.subject | освіта обдарованих | uk_UK |
dc.title | Шляхи впровадження австралійського наукового досвіду роботи з обдарованими студентами в українську систему освіти | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри мовної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2_4_шляхи-new-corrected.docx | 31,08 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.