Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Сергій Сергійович-
dc.date.accessioned2020-01-13T08:17:15Z-
dc.date.available2020-01-13T08:17:15Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationТурчин С.С. Соціальна відповідальність в системі сучасного бренд-менеджменту : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (спеціалізація «Бізнес-адміністрування») / С.С. Турчин. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 71 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31435-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність соціально-орієнтованої концепції управління, поняття соціальної відповідальності організацій, її взаємозв’язок зі сталим розвитком та окреслено переваги соціальної відповідальності бренду. На підставі аналізу фактичного стану діяльності з соціальної відповідальності визначеного торгового підприємства та її ефективності розроблено проект заходів щодо вдосконалення відповідної діяльності та надано розрахунок планових ефектів від впровадження вдосконалень.This work exemines the essense of the social-oriented management and the concept of social responsibility of organizations, its connection with the concept of sustainable development. Also, were outlined the benefits of brand social responsibility. Based on the analysis of the actual state of the CSR activity. а draft of measures for improvement of this activity has been developed and the planned effects from the implementation of improvements have been calculated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesБізнес-адміністрування;-
dc.subjectсоціальна відповідальність, стейкхолдери, персонал, соціальні заходи, ефективність, управлінняuk_UK
dc.subjectsocial responsibility, stakeholders, employees, social activities, efficiency, management. List of publisher publicationsuk_UK
dc.titleСоціальна відповідальність в системі сучасного бренд-менеджментуuk_UK
dc.title.alternativeSocial responsibility in the modern brand management systemuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом, Турчин С.С..pdf768,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.