Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРиндя, Юлія Германівна-
dc.date.accessioned2020-01-10T06:47:36Z-
dc.date.available2020-01-10T06:47:36Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationРиндя Ю.Г. Управління рекламною кампанією транспортних підприємств (на прикладі пасажирських перевезень) : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 Маркетинг / Ю.Г. Риндя. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 92 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31426-
dc.description.abstractВ роботі визначено економічні особливості транспортної системи України та її місце в системі національної економіки; уточнено економічний зміст реклами та рекламної кампанії; структуровано механізм забезпечення планування та контролю рекламної кампанії; виконано аналіз ефективності процесів господарювання на підприємстві; поглиблено концептуальні засади забезпечення ефективності рекламної кампанії; уточнено складові ефективності рекламної кампанії; виконано кількісну оцінку економічного забезпечення рекламної кампанії транспортного підприємства.The paper defines the economic features of the transport system of Ukraine and its place in the system of the national economy; clarified the economic content of advertising and advertising campaign; mechanism for ensuring planning and control of the advertising campaign; an analysis of the efficiency of business processes at the enterprise; conceptual bases for ensuring the effectiveness of the advertising campaign are deepened; the components of the effectiveness of the advertising campaign have been specified; quantitative assessment of the economic support of the transport campaign advertising campaign was made.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectрекламна діяльність, компанія, економічне забезпечення, транспортна компанія, аналіз, ефективність, інструментарійuk_UK
dc.subjectfinancial security, company, economic security, transport company, analysis, efficiency, toolsuk_UK
dc.titleУправління рекламною кампанією транспортних підприємств (на прикладі пасажирських перевезень)uk_UK
dc.title.alternativeAdvertising campaign of transport enterprises (on the example of passenger transportation) /uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Юля Риндя .pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.