Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПервушин, Богдан Валерійович-
dc.date.accessioned2020-01-09T13:38:03Z-
dc.date.available2020-01-09T13:38:03Z-
dc.date.issued2019-12-
dc.identifier.citationПервушин Б.В. Обгрунтування стратегії збуту продукції на товарному ринку : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (спеціалізація «Маркетинг») / Б.В. Первушин. – Покровськ : ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 94 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31418-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність та особливості поняття «стратегія», проаналізовано відмінності у визначенні поняття «товарообіг», «збут», «продаж», «реалізація товарів», «розповсюдження товарів». Наведено концептуальну схему управління збутовою діяльністю підприємства. Досліджено стан та ефективність функціонування підприємства ТОВ «Steelmax». Розглянуто методи удосконалення маркетингової збутової політики на підприємстві в контексті застосування сіткового (мережевого) планування. На основі розробленого алгоритму проведено мережеве планування з визначенням часових параметрів їхнього впровадження. Визначено алгоритм формування ціни на товар з урахуванням всіх чинників впливу на процес ціноутворення підприємства.The essence and peculiarities of the concept of "strategy" are investigated in the work, the differences in the definition of the concept of "turnover", "sales", "sale", "sale of goods", "distribution of goods" are analyzed. The conceptual scheme of management of marketing activity of the enterprise is presented. The condition and efficiency of functioning of the enterprise of Steelmax LLC was investigated. The methods of improvement of marketing marketing policy at the enterprise in the context of application of network (network) planning are considered. On the basis of the developed algorithm, network planning was carried out with determination of time parameters of their implementation. The algorithm of pricing for a product is considered taking into account all factors influencing the process of pricing of the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectмаркетинг, стратегія, продажі, мережеве планування, витрати, збутова політика.uk_UK
dc.subjectmarketing, strategy, sales, network planning, costs, sales policy.uk_UK
dc.titleОбгрунтування стратегії збуту продукції на товарному ринкуuk_UK
dc.title.alternativeFeasibility studies of sales strategy on the product marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Первушин Б.В..pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.