Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗолотарьова, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-12-21T20:54:18Z-
dc.date.available2019-12-21T20:54:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31353-
dc.description.abstractThe article is in the field of the history of pedagogy and observes the history of formation Israeli national model of work with the gifted by means of making periodization. It considers the most important historical and social aspects that influenced the process of forming the Israeli system of work with gifted children and youth. The main ways of pedagogical and social support are identified and briefly described.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСНУ імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjecteducation, Israel, gifted children, periodization, pedagogical support.uk_UK
dc.titlePeriodization of Forming Israeli System of Work with Gifted Children and Youthuk_UK
dc.title.alternativeПеріодизація формування ізраїльської системи роботи з обдарованими дітьми та юнацтвомuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_2016_англ..docx45,31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.