Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorПекар, К.Р.-
dc.contributor.authorІщенко, Я.Г-
dc.date.accessioned2019-12-18T16:05:47Z-
dc.date.available2019-12-18T16:05:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://docviewer.yandex.ua/view/0/?*=p5J0dw2XKwmp8jtRTcAdHH78%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%3D%3D&lang=uk-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31342-
dc.descriptionНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки» Випуск 27. Частина 2. Херсон. 2017 С45-48uk_UK
dc.description.abstractУ статті відображено шляхи вдосконалення маркетингової політики підприємства. Висвітлено питання необхідності реклами на сьогоднішньому ринку. Розглянуто розвиток окремої галузі рекламної діяльності – копірайтингу – процесу написання оригі-нальних текстів. Сформовано основні якості копірайтера-професіонала, володіння якими збільшує шанси його працевлашту-вання в рази. Виявлено переваги використання реклами підприємствами як важливого чинника ефективності його діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesСерія «Економічні науки»;випуск 27-
dc.subjectреклама, копірайтинг, копірайтер, креативна команда, ідеальний текст, фрілансер, маркетингова діяльністьuk_UK
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛУГ КОПІРАЙТЕРАuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Херсон_2017 часть 2.pdf3,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.