Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШвець, Ірина-
dc.contributor.authorСледь, Олександра-
dc.contributor.authorАль-Газу, Алі-
dc.date.accessioned2019-11-25T09:34:51Z-
dc.date.available2019-11-25T09:34:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31149-
dc.description.abstractОбґрунтовано можливі альтернативи реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії. Запропоновано метод визначення ймовірності різних сценаріїв реалізації стратегії створення спільного підприємства, в основу якого покладено врахування ймовірності визначальної події та залежних від неї подій. Із врахуванням впливу низки сприятливих факторів на ринку Йорданії доведено високу ймовірність реалізації реалістичного сценарію стратегії створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу. Здійснено оцінку показників діяльності промислового підприємства за різними альтернативами реалізації міжнародної маркетингової стратегії на ринку Йорданії: створення спільного складального підприємства на умовах оренди землі й виробничого майнового комплексу та створення підприємства на умовах придбання виробничих потужностей. Для оцінювання результативності міжнародної маркетингової стратегії на зарубіжному ринку запропоновано використання показника рентабельності виробничої потужності, що враховує використання технологічного устаткування для виготовлення продукції на основі вартісних вимірників.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Уж-городського універси-тету. Серія Економіка. – 2018. – Випуск 1(51). – С. 273-281.uk_UK
dc.relation.ispartofseriesСерія Економіка;Випуск 1(51)-
dc.subjectМІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЗОВНІШНІЙ РИНОК, ОБСЯГ ЕКСПОРТУ; СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РИНОК ЙОРДАНІЇ, ВИРОБНИЧА ПОТУЖНІСТЬuk_UK
dc.titleОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИ ВИХОДІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНОК ЙОРДАНІЇuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри Економіки підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець,Следь_Ужгород.pdf540,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.