Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгельська, Катерина Юріївна-
dc.contributor.authorКендюхов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorПанченко, Ганна Степанівна-
dc.date.accessioned2019-11-21T16:11:05Z-
dc.date.available2019-11-21T16:11:05Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationМаркетинговий менеджмент конкурентоспроможності підприємства: стратегічний підхід та системні рішення: монографія / За заг. ред. О.В. Кендюхова. – Донецьк: Східний видавничий дім, 2014. - 202 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31126-
dc.description.abstractУ монографії розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємств з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту на підприємстві та процесу управління його конкурентоспроможністю. Для виходу підприємства на новий рівень конкурентоспроможності запропоновано використовувати інструменти стратегічного управління та планування. Особливу увагу приділено інформаційному забезпеченню процесу стратегічного управління, яке є запорукою ефективного виконання всіх функцій маркетингового менеджменту за рахунок оперативної організації інформаційного забезпечення підприємства різноплановою маркетинговою інформацією. Розроблено комплексну систему бренд-менеджменту на основі маркетингу та рекомендації щодо впровадження її складових систем, підсистем та елементів у практичну діяльність. Розглянуто роль позиціонування у забезпеченні ефективності функціонування сучасних підприємств, показано його вплив на трансформацію змісту маркетингового менеджменту. Проаналізовано маркетингові комунікації в системі управління розвитком бізнесу. У рамках цього змістовно досліджено важливі аспекти розвитку паблік рилейшнз, його сутність та структуру, вплив на конкурентоспроможність підприємств, на становлення та розвиток бренду. Окреслено можливості використання економіко-математичного моделювання для підвищення ефективності комерційної діяльності підприємств. Рекомендовано для підготовки фахівців економічних спеціальностей вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації, слухачам післядипломної освіти, аспірантам, викладачам та практикам маркетингу, менеджменту.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДВНЗ ДонНТУuk_UK
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ТА СИСТЕМНІ РІШЕННЯuk_UK
dc.typeMonographuk_UK
Розташовується у зібраннях:Монографії
Наукові праці викладачів кафедри економіки, обліку і оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія2014 2.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.