Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвєтнова, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-11-18T11:33:08Z-
dc.date.available2019-11-18T11:33:08Z-
dc.date.issued2019-11-18-
dc.identifier.citationЦвєтнова О.В. Методичні підходи параметричної оцінки економічних та соціальних інтересів формування середнього класу. - Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор» – Випуск 5 (48). – Херсон, 2018. – С. 124-127uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31062-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано проблему оцінки соціальних станів суспільства, виміру та діагностування досягнутого рівня розвитку. Досліджено порядок визначення параметрів середнього класу та соціального розвитку. Розглянуто можливості використання інструментарію для формування соціальних технологій, постановки й розв’язання управлінських завдань у системі державного управління. Обґрунтовано необхідність проведення моніторингу і діагностування соціального середовища з метою розробки показників (стандартів) середнього класу для їхньої реалізації у рамках державної соціальної політики. Запропоновано методику оцінки економічних та соціальних інтересів для формування середнього класу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор» – Випуск 5 (48). – Херсонuk_UK
dc.subjectекономічні та соціальні інтересиuk_UK
dc.subjectпараметрична структура інтересівuk_UK
dc.subjectсередній класuk_UK
dc.subjectметодичні підходиuk_UK
dc.titleМетодичні підходи параметричної оцінки економічних та соціальних інтересів формування середнього класуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цвєтнова_стаття 2018.pdf475,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.