Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова Ольга Юріївна, Ольга ЮріївнаСафонова Раїса-
dc.contributor.authorСафонова, Раїса Юірївна-
dc.date.accessioned2019-11-13T21:10:17Z-
dc.date.available2019-11-13T21:10:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.isbn978-617-696-834-4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30920-
dc.description.abstractМетою дослідження поглиблення теоретико-методологічних засад соціально-відповідального управління та обґрунтування методичних і практичних рекомендацій питань мотивації персоналу на засадах соціальної відповідальності в умовах ринкових відносин. Для досягнення поставленої мети було узагальнено змістовні зміни теоретичних знань щодо питань соціальної відповідальності, проаналізовано показники діяльності підприємства, проведене дослідження, яке дозволило виявити напрями удосконалення існуючої системи мотивації для досліджуваного підприємства. В результаті виконаних досліджень встановлено, що в умовах активних економічних процесів великого значення набувають сумісні інтереси бізнесу, держави та суспільства внаслідок прояву несприятливих факторів (низькі показники ефективності використання трудових і інтелектуальних ресурсів, надлишкові витрати, нестабільна ситуація в країні тощо) підприємствам необхідно змінювати свою систему управління. Оновлена система управління повинна базуватися на механізмах соціальної відповідальності. Мотивацію персоналу, пропонується розглядати, як основний механізм соціальної відповідальності підприємства. Так дослідження особливостей мотивування персоналу з використанням моделі мотиваційних типів визначило основні напрями (матеріальне і моральне заохочення) і труднощі (не можливість використання однієї моделі мотивування для всіх працівників). Практична реалізація рекомендованих напрямів удосконалення призведе до зросту добробуту та захищеності працівників підприємства, згуртування трудового колективу, отримання спільної вигоди від програмних та групових форм вирішення проблем, а також зниження плинності кадрів. І як результат покращити рівень соціальної відповідальності в системі «керівництво – працівники».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectсоціально-відповідальне управлінняuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectперсоналuk_UK
dc.titleМотивація персоналу як складова соціально-відповідального управління підприємствомuk_UK
dc.title.alternativeКонцепти інноваційного розвитку підприємництваuk_UK
dc.typeMonographuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія макет (1).pdf2,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.