Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorАль-Абабнех, Хасан-
dc.date.accessioned2019-11-13T19:54:01Z-
dc.date.available2019-11-13T19:54:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30911-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність використання методів метаевристикі з метою зниження ризиків рекламної компанії. Наведені рекомендації та моделі дозволяють здійснити більш ґрунтовний вибір методів мінімізації ризиків при плануванні рекламної кампанії на засадах метаевристичного підходу, що орієнтовано на залучити більш якісну інформацію щодо привабливості продукції - об’єкта рекламної кампанії і досягнути узгодженості між цільовими інтересами підприємства – виробника продукції та споживача – реципієнта.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЕкономіка. Фінанси. Правоuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№1-
dc.subjectМетаевристикаuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectризикuk_UK
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.titleМетаевристичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампаніїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.