Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКарасьова, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-05T21:33:17Z-
dc.date.available2019-11-05T21:33:17Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationМатеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань. - С.22-26uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30828-
dc.description.abstractІснує доволі значний набір маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача, його мотивацію, зміну ставлення споживачів до марки та методів модифікації поведінки. Маркетологам потрібно правильно організувати роботу маркетингових інструментів, щоб спонукання споживача до покупки виходило безпосередньо від самого товару.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherstudnauka.com - Україна -2016uk_UK
dc.subjectмотивація, поведінка споживача, товари, інтегровані моделіuk_UK
dc.titleМотивація в поведінці споживача – інструмент ефективної маркетингової політикиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sbornik14.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.