Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorМарченко, Альбіна Дамирівна-
dc.date.accessioned2019-11-05T21:32:09Z-
dc.date.available2019-11-05T21:32:09Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationМатеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знань. - С.27-31uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30827-
dc.description.abstractДля виживання в конкурентній боротьбі та досягнення домінуючих позицій лідера в галузі необхідно вибрати оптимальний метод оцінки конкурентоспроможності підприємства на ринку, постійно досліджувати і аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище, вдосконалити процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Метою статті є дослідження сучасних методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherstudnauka.com - Україна, 2016uk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність, методи оцінки, конкурентні позиції, моделіuk_UK
dc.titleАналітичний огляд методів оцінки конкурентного положення підприємства на ринкуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sbornik_14.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.