Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСуворова, Олександра-
dc.date.accessioned2019-11-05T21:28:19Z-
dc.date.available2019-11-05T21:28:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМатеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ідеї, що створюють майбутнє 15-30 грудня 2015» з різних сфер знань. - С.21-27uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30825-
dc.description.abstractМетою даної статті є аналіз теоретичних розробок щодо взаємозв’язку маркетингу і логістики як складових менеджменту і як функціональних областей господарської діяльності підприємства та аналіз застосування маркетингової логістики на торговельних підприємствах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherStudnauka.com - Україна - 2015uk_UK
dc.subjectконцепція логістики, маркетинг, інтеграція управлінських функцій, товарорухuk_UK
dc.titleЗастосування маркетингової логістики на торгівельних підприємствахuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матер. XVІ Всеукр. наук.-пр.конф.-Мізіна,Суворова.pdf689,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.