Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorПузік, Олександр Геннадійович-
dc.date.accessioned2019-11-05T19:59:09Z-
dc.date.available2019-11-05T19:59:09Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.citationМатеріали ХXVІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Новини наукової думки ХXІ століття» 15 – 30 жовтня 2016 року з різних сфер знаньuk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30824-
dc.description.abstractРозробка програми маркетингу передбачає обгрунтований вибір найбільш привабливих ринків, номенклатури виробів, технологій збуту і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку і рентабельності виробництва. Збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу. Обґрунтоване формування збутової діяльності організації, оптимізація процедур планування продажів, ефективний контроль виконання планів збуту, використання системи комерційного кредитування і процедур контролю замовників дозволять значно удосконалити збутову діяльність українських організацій в умовах посилення конкуренції.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherstudnauka.com. - Україна, 2016. - С.32-36.uk_UK
dc.subjectзбутова діяльність, структура попиту, маркетингова організація збутуuk_UK
dc.titleЗбутова діяльність як складова маркетингової діяльності підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В.,Пузік.pdf298,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.