Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолга, Вікторія Сергіївна-
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-11-05T17:40:26Z-
dc.date.available2019-11-05T17:40:26Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationАктуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) /uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30818-
dc.description.abstractВід правильного вибору стратегії бізнесу залежить скоординування роботи всього підприємства заради досягнення місії підприємства. За інформацією бізнес-спільноти Європейської Бізнес Асоціації можна виділи вісім основних напрямів та пріоритетів ведення українського бізнесу, на які в першу чергу повинні звертати увагу бізнесмени, які здійснюють свою підприємницьку діяльністьuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУ, 2019. – 139 с.uk_UK
dc.subjectбізнес, стратегія, розвиток, проблема, пріоритетиuk_UK
dc.titleСТАТЕГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ ТА УМОВИ ЙОГО ВЕДЕННЯuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Долга, Мізіна -тези.pdf154,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.