Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30625
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Погребицький, Богдан Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-08T12:55:18Z | - |
dc.date.available | 2019-07-08T12:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2019-06 | - |
dc.identifier.citation | Погребицький Б. С. Розробка комп’ютерної 2D гри стратегічного жанру: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Б. С. Погребицький: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ , 2019. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30625 | - |
dc.description.abstract | Випускну кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці засобами Unity ігрового програмного додатку для забезпечення функціонування комп’ютерної 2D гри стратегічного жанру. Мета роботи – створення комп’ютерної гри стратегічного жанру з двовимірною графікою. Об’єкт роботи – комп’ютерні ігри, засоби та методи їх створення. Предмет роботи – алгоритми та програмні модулі, що забезпечують роботу ігрового додатку. Основні завдання роботи: − аналіз сучасного стану розвитку популярних відеоігор жанру стратегія; огляд наявних середовищ, що використовуються для їх розробки; − постановка завдання, висунення та формулювання вимог до розробки; − проектування, алгоритмізація та програмна реалізація процесів ігрового додатку; − тестування закладеного в створений програмний продукт функціоналу. Досвід, набутий під час виконання розробки, та отримані результати роботи можуть в подальшому застосовуватись при вирішенні задач, пов’язаних з впровадженням новітніх технологій у індустрію ігрових додатків, при розробці нових програмних ігрових продуктів. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Комп’ютерні науки; | - |
dc.subject | 2D | uk_UK |
dc.subject | Unity | uk_UK |
dc.subject | ігровий двигун | uk_UK |
dc.subject | пошук шляху | uk_UK |
dc.title | Розробка комп’ютерної 2D гри стратегічного жанру | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_Б_КН-15_Погребицький_БС.pdf | 2,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.