Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовалевський, Олексій В'ячеславович-
dc.date.accessioned2019-06-04T12:23:48Z-
dc.date.available2019-06-04T12:23:48Z-
dc.date.issued2019-05-28-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30489-
dc.descriptionIn the work, asynchronous motors of the 6 kV own power of the 800 MW unit were studied, as they are the main type of drive of the most responsible mechanisms of the own needs of power plants. The main factors influencing the self-launch process are analyzed, such as: the number of engines involved in the self-launch and their load factor before the emergency switching; initial stress on the sections of the own needs of the power plant; load factor of the rescue transformer of own needs with a preloaded load. For each of these factors, the range of self-launch success was found to maintain the robust operation of the power plant. The studies were performed using the MathCAD software package. According to the results of the research, the starting characteristics of the engines, run-up, run-off and self-launch curves were obtained. The obtained data on the engines of their own needs and their work in possible normal and post-emergency modes can be used at power plants with a given equipment composition.uk_UK
dc.description.abstractУ роботі досліджувалися асинхронні двигуни власних потреб 6 кВ блоку 800 МВт, так як вони є основним видом привода найбільш відповідальних механізмів власних потреб електростанцій. Проаналізовані головні фактори впливу на процес самозапуску, такі як: кількість двигунів, що приймають участь у самозапуску та їх коефіцієнт завантаження перед аварійними переключеннями; початкової напруги на секціях власних потреб електростанції; коефіцієнт навантаження пускорезервного трансформатора власних потреб попередньо включеним навантаженням. Для кожного із зазначених факторів був знайдений діапазон успішності самозапуску для підтримування надійного функціонування роботи електричної станції. Дослідження виконувалися за допомогою програмного пакету MathCAD. За результатами досліджень отримані пускові характеристики двигунів, криві розбігу, вибігу і самозапуску. Отримані дані про двигуни власних потреб та їх роботу у можливих нормальних і післяаварійних режимах можна використати на електростанціях з заданим складом обладнання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectасинхронні двигуниuk_UK
dc.subjectвласні потребиuk_UK
dc.subjectелектростанціяuk_UK
dc.subjectсамозапускuk_UK
dc.subjectхарактеристики пуску і вибігуuk_UK
dc.titleДослідження пуску та запуску двигунів власних потреб електричних станційuk_UK
dc.title.alternativeStudy of engine start and self start for electric stations own needsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КІТА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковалевський.pdf1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.