Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПатрушев, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorПатрушева, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2019-05-23T14:42:26Z-
dc.date.available2019-05-23T14:42:26Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationПатрушев, В.О. Сегментація двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару, що замовляється споживачем / В.О. Патрушев, О.І. Патрушева // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - Харків, 2019. - № 1(89). – С. 37-42. – Бібліогр.: 14 назв.-
dc.identifier.issn2663-2012-
dc.identifier.issn1814-4225-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30403-
dc.description.abstractПредметом вивчення в статті є засоби сегментації зображення товару, що замовляється споживачем Інтернет магазину. Метою є визначення засобів сегментації зображення двовимірного сигналу. Завдання проаналізувати існуючі методи сегментації зображення, обрати метаевристичну кластеризацію з інтерактивним завданням кількості кластерів, провести дослідження. Використано методи сегментації двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару Інтернет магазину, що замовляється споживачем.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectзображенняuk_UK
dc.subjectсегментаціяuk_UK
dc.subjectдвовимірний сигналuk_UK
dc.subjectкластеризаціяuk_UK
dc.titleСегментація двовимірного сигналу, який представляє собою зображення товару, що замовляється споживачемuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_19_Сборник_РЕКС_4_1_2019_Харьков.pdf443,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.