Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеличко, Анастасія Олегівна-
dc.date.accessioned2019-04-23T12:33:08Z-
dc.date.available2019-04-23T12:33:08Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationВеличко, А.О. Обгрунтування маркетингової стратегії підприємства і механізмів її реалізації: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг»/ А.О. Величко. – Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ. – 2018. – 92 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30337-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингова стратегія» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Зображено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетинговій стратегії сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectрозробка маркетингової стратегіїuk_UK
dc.titleОбгрунтування маркетингової стратегії підприємства і механізмів її реалізаціїuk_UK
dc.title.alternativeSubstantiation of the marketing strategy of the enterprise and the mechanisms of its implementationuk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Величко на плагиат 17.12 новий.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.