Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPiskurska, Hanna-
dc.date.accessioned2019-04-16T09:33:13Z-
dc.date.available2019-04-16T09:33:13Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30297-
dc.description.abstractThe article highlights the problem of diagnosing the level of motivation and value component of professional plurilingual competence of future managers. It is suggested that the level of motivation and value component of professional plurilingual competence of future managers should be measured in terms of the following indicators: motives of professional activity; professional value orientations; need for the development of professional plurilingual competence. The diagnostic tools for determining the major motives and values which underlie the process of developing professional plurilingual competence are characterised and the levels of motivation and value component are described.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherДВНЗ "Донецький національний технічний університет"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;2(23)-
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectvalueuk_UK
dc.subjectprofessional plurilingual competenceuk_UK
dc.subjectdiagnostic tooluk_UK
dc.titleDiagnozing the level of motivation and value component of professional plurilingual competence of future managersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Піскурська.pdf470,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.