Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядка, Дмитро Олександрович-
dc.date.accessioned2019-04-02T08:10:22Z-
dc.date.available2019-04-02T08:10:22Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationПрядка Д. А. Дослідження ефективності застосування процедурної генерації в комп’ютерних іграх: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»./ Д. А. Прядка: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2018.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30149-
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процеси автоматичної побудови ігрового контенту з застосуванням процедурної генерації. Предметом дослідження є методи і алгоритми генерації лабіринтів, пошуку виходу з них. Мета роботи – визначити переваги та недоліки різних підходів до створення грального контенту, надати рекомендації щодо обрання найбільш ефективних за обраними параметрами. Методи досліджень базуються на основних положеннях теорії графів, теорії ігор, дискретної математики, теорії алгоритмів. Для візуалізації результатів дослідження застосовано середовище Unity. Наукова новизна полягає в детальному дослідженні процесів автоматичної генерації лабіринтів, формуванню характеристик, за якими оцінюється якість лабіринтів, застосуванню методів пошуку найкоротшого шляху як одного з параметрів оцінювання. Практичне значення полягає у розробці інструменту для створення лабіринтів за зданими характеристиками; оцінювання їх параметрів та пошука найкоротшого шляху; можливістю збору статистичних даних з метою мінімізації витрат часу й економії обчислювальних ресурсів на розробку ігрового контенту.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДВНЗ ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнженерія програмного забезпечення;-
dc.subjectпроцедурна генераціяuk_UK
dc.subjectнайкоротший шляхuk_UK
dc.subjectконтентuk_UK
dc.subjectвідео ігриuk_UK
dc.titleДослідження ефективності застосування процедурної генерації в комп’ютерних іграхuk_UK
dc.title.alternativeInvestigation of efficiency of application of procedural generation in computer gamesuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КНТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_печать_Прядка.pdf5,59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.