Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глинська, Катерина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T07:55:42Z | - |
dc.date.available | 2019-02-25T07:55:42Z | - |
dc.date.issued | 2018-12 | - |
dc.identifier.citation | Глинська К. С. Дослідження алгоритмів навчання штучного інтелекту в комп’ютерних іграх: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення»/ К. С. Глинська. – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018. – 122 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29987 | - |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження даної роботи виступають засоби реалізації машинного навчання в ігрових додатках. Предметом дослідження є можливості нейронних мереж для навчання й підсилення штучного інтелекту стратегічних ігор. Метою роботи є підсилення ігрового інтелекту засобами нейронної мережі, що дозволить йому розумно відповідати на дії суперників й матиме істотний вплив на якість ігрового процесу. В процесі роботи були використані математичні методи оптимізації функцій оцінки, статистичні методи обробки вхідних даних, евристичні методи для створення та навчання мережі, методи порівняння й аналізу для вивчення та узагальнення досягнень існуючих підходів. Результатом роботи стали розроблені нейронні мережі з різними топологіями, конфігураціями та методами навчання, аналіз й порівняння отриманих моделей за параметрами точності й часу навчання. Наукова новизна полягає в дослідженні нових топологій та принципів побудови нейронних мереж в ігрових додатках, пошуку нових закономірностей функціонування нейронних мереж в певних умовах ігрового процесу. Практичне значення полягає в запропонуванні рекомендацій щодо використання нейронних мереж в ігрових додатках на основі проведеного комплексного аналізу різних топологій та принципів навчання. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія програмного забезпечення; | - |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UK |
dc.subject | нейронні мережі | uk_UK |
dc.subject | ігровий додаток | uk_UK |
dc.subject | машинне навчання | uk_UK |
dc.subject | стратегічні ігри | uk_UK |
dc.subject | MLP, CNN, GAN | uk_UK |
dc.title | Дослідження алгоритмів навчання штучного інтелекту в комп’ютерних іграх | uk_UK |
dc.title.alternative | Research of artificial intelligence learning algorithms of computer games | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диплом Глинська.pdf | 8,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.